sâmbătă, 19 septembrie 2015

Noua Adresă: www.foaiededrumlung.com. Salvați adresa și haideți să ne vedem acolo. Vă mulțumesc!

De astăzi, blogul Foaie De Drum Lung a devenit website!
Vă rog mult adăugați și salvați noua adresă a Foii de Drum Lung: www.foaiededrumlung.com.

Toate postările noi vor continua pe website-ul:
www.foaiededrumlung.com

Ne vedem acolo, începând din seara asta, 19 septembrie 2015, la nouă luni de la lansarea Foii ca și blog.
Am făcut-o și p-asta!
Vor urma mici modificări de font și layout, în dorința de a vă face navigarea mai frumoasă!
***
Dați-mi idei, feedback, input, voi știți ce, ca să arate așa cum vreți și v-ar plăcea și vouă.
Am emoții.

Sunt șase zile de când am postat anunțul că vreau să mut blogul pe website. Au urmat șase zile de muncă intensă, atât a mea cat mai ales a lui Viorel Anghel din Montreal, sufletul publicației Pagini Romanești , cel care a lucrat zi-lumină pentru ca acest website să fie funcțional în câteva zile. Mulțumesc Viorel Anghel pentru tot sprijinul și proptitudinea demonstrate!

***
Blogul va rămâne activ încă o perioadă , până toate features sunt transferate pe website. Aveți un pic de răbdare, multe schimbări care să vă ușureze navigarea, urmează :)

Dați-mi idei, vă rog, de features: data, starea vremii, mersul trenurilor, cursul valutar, ticker de news, Clasamentul în prima ligă la fotbal, link-uri utile și la îndemână, ziare la care vreți să ajungeți cu un click, alte website-uri pe care le-ați vrea prezente în noul format.

Ideile  voastre contează.
Acest website nu este conceput ca o sursă de venit.
Website-ul este finanțat exclusiv din resursele mele și toată publicitatea businessurilor românești o voi face absolut gratuit.
Haideți pe website să vă familiarizați cu noul layout. O facem , împreună, și pe asta, în frumosul vis comun numit, generic, Viață :)


Niciun comentariu: